مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 10:302021-12-25سياسي

یادداشت| چگونگی گذر از بانیان وضع موجود


حدود یک ماه از استقرار استاندار جدید خراسان شمالی بر مسند مسئولیت می گذرد، ضروریست نکاتی برای تحقق شاخص های مدنظر رییس جمهور و گذر از بانیان وضع موجود در انتصابات استان مطرح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، پوریا سرداریان کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی تحت عنوان چگونگی گذر از بانیان وضع موجود با نگاهی به وضعیت خراسان شمالی نوشت: رییس جمهور در سفر آذر ماه سال جاری به استان لرستان در سخنانی این نکته را مطرح نمودند که هرکه کارآمدی دارد باید از او در مدیریت ها استفاده شود، دلدادگی به انقلاب و نظام امر مهمی است اما از بانیان وضع موجود نباید استفاده کرد.

حال با توجه به این شاخص مدنظر آقای رییس جمهور در انتصابات جدید و نیز با توجه به گذشت حدود یک ماه از استقرار استاندار جدید خراسان شمالی بر مسند مسئولیت، ضروریست نکاتی برای تحقق این شاخص در انتصابات استان مطرح گردد.

وضع موجود ماحصل میدان داری تفکری است که به نظریه توسعه بجای پیشرفت معتقد بوده است.

مدعیان توسعه یکی از الزامات اساسی رشد اقتصادی را در گرو سرمایه گذاری های خارجی می پنداشتند و این امر را هم در گرو های استان حاضرند فرزندان خود را در این میدان وارد کنند؟ در حوزه خدمات اجتماعی داستان کمی متفاوت تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| چگونگی گذر از بانیان وضع موجود

یادداشت| چگونگی گذر از بانیان وضع موجود